I know it wasn't right



You say you love me
But you feel
You got the worst of me..

i helgen har jag verkligen inte hunnit blogga.
i fredags skulle vi festa hos timmy men blev inget.
och så vart det detsamma på lördagen fast senare så
drog vi till simon på fest riktigt trevligt där fast proppat med folk.
söndagen spenderades med finaste som alla dagar dock.
och sen tillbaka till skolan igen.
imorgon är jag ledig från praktiken och får ligga
hemma en hel dag super skönt.
förut gjorde klippte jag av armarna på en tjocktröja
som jag ser fram imot att använda klyftigt i vårdagarna.
blev helnöjd ser fram imot den med en par shorts.

Nu ska jag dra och sola med min mor.
/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0