Bilder från 2010

                          BILDERNA ÄR  INTE I ORDNING..

jag och amanda va små hehe.

åhhhhhh min cykel 

en FABORIT (vet att ni gillart)  bild på mig och amanda hahahah amanda är så go.

ytterst fin bild från marieberg

jag och nina försökte med hoppbilder gick sådär ...

vi hade tjejmiddag hos linnea

jag och amanda hade softasommar kvällar.

hade trevliga dagar/kvällar hos hannapanna.

.

jag var i gran canaria exakt ett år sen imorgon.

härliga kvällar där med ... miss it

spexfoto



jag blev moster igen fast den här gången åt emilia.

jag vart tillsammans med världens bästa jonathan

jag var liten i februari

jag och amanda åkte viking line.

vi var också barnvakt åt lilla bajs melvlin

efter alla snökrig med joanthan så insåg jag hur bra faktiskt va.

9cd tröjorna kom

sista dagarna med 9cd hade vi det bättre en bra vi gjorde det vi va bäst på ... chilla

vi åt uppe på hugos med klassen och hade det mysigt i solen .

Nianmiddagen

Dags att säga adjö till bästa anders.

och fina 9cd.

men innan det så hade vi grillning hos julla och fest på kvällen hos alexandra.

jag och amanda hade kul.... hur fint vart det inte? hah


vi hade fina grillkvällar.

jag och kornelia kom i samma klass igen efter 3 år. iv-a

vi vart bra vänner med ajith och pierre .

nej nu orkar jag inte mer.
jag insåg nu hur bra igentligen det har vart under 2010.
jag saknar faktiskt 9cd så grymt mycket men skulle verkligen
inte vilja börja på marieberg igen.
bara träffa klassen och lärarna men tack för den fina tiden.
MEN 2011 KOMMER BLI BÄTTRE.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: hanna

vi älskar faborit-ordet!

2011-01-07 @ 04:40:07
Postat av: amandaa

kommer sakna 2010, men 2011 ska iallafall bli mitt faBorit år! haha <3 puss på dig stumpan!

2011-01-07 @ 13:47:31
URL: http://goranssonamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0