dag ett.

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Har gjort fakta saker om mig sååå många gånger men okej.

-
jag gillar att göra folk irriterande.
-jag är oerhört bra på att prata med mig själv heh.
-jag ser ofta ner på folk som är mindre än mig själv och ser upp till dom äldre.
-jag önskar att jag vore pedant fast jag igentligen är en slarva.
-jag tycker ofta synd om mig själv för jag inte är rik hah sant.
-jag längtar ihjäl mig till att flytta hemifrån och får ha det som jag vill.
-jag är envis som en åsna när det är nått i mitt tycke men annars ger jag upp på allt.(läxor fint ex hah)
-jag är negativ till allt inget är tillräckligt bra allt kan bli bättre än vad det är.
-jag älskar småbarn ...sålänge dom inte tjatar
-jag har dyslexi.
 
/care.
amen lite så haha.
berättar bara negativa saker om mig själv men det är sån jag är inget
är bra typ hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0