friday im in love

klockan är halv elva och jag känner mig som en grottmänsika som inte
sovit på hundra år hah fint exempel där.
just nu sitter jag och min syster och myser med lillan.
och kollar på idol och hoppas minnah vinner för att inte va som
alla andra hah nej men hon va så jäkla bra faktiskt.
annars då?.


blir så irriterad på den nya "trenden" som alla ungdomarhåller
på med om att man ska förlova sig.
det är hur fint som helst att förlova sig verkligen alltså.
men tycker det är så fejk när man förlovar sig när man inte
ens vart tillsammans ett år. 
asså kom igen manhinner ju förlova sig med 224 människor
innan man dör hah nej men blir så trött på det.
jag vill så gärna med förlova mig men heregud det ska va
nått speciellt inte bara nått man gör för att.
tycker det är så fel.


Kommentarer
Postat av: amandaa

det där med förlovning är sååå true story!

2010-12-11 @ 13:30:11
URL: http://goranssonamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0