..


this is impossible I am empty of words.

åh jag är göööra lycklig det är ju ta mig fasen redan torsdag i morgon.
vart tar tiden vägen med tanke på att jag inte gör nått om dagarna
så fattar inte hur veckodagarna kan gå såfort det. men vet att det har
med praktiken att gör eftersom jag bara är i skolan tre typ två dagar i veckan.
i helgen ska jag åka till min efterlängtade hanna .attans va dålig hon
och jag är på att hinna med och va.
det var för nio månader sen hon och jag va heregud?
så det ser jag fram imot .hon bor ju i mjölby nu med
jag har typ aldrig vart där jo en gång då vi laga vårbil men det
räknas ju knappt  annars har jag bara åkt igenom.
blandar ihop vadstena med mjölby ofta. men det är ju typ samma sak
förutom att min STORA idol kommer från mjölby.
JOHAN PALM !!!♥!♥!♥.min FAVORIT ... haha aee får
tar och ge mig med det där favorit hah men har ju alltid trott det heter så.
så om hanna nu säger att hon inte kan i helgen aaaaa då jävlar.
hahaah får skärpa mig va är det är för tönt inlägg?
vem bryr sig om att vi laga vår bil i mjölby hhah ae.
förlåt ska inte göra om det...
men skyller på att jag är trött ok?

ska se bigbrother nu
men neeej så va det 20 min kvar.
ska nog fortsätta skriva heheheh.
asså hur rolig är inte jag då ?:pPp.
men ha det så jävla bra asså.
och ne jag gillar inte johan palm och inte er
som gillar han heller ni är blind och döva serriöst.
vet livet är hårt men så är det.
juste hejdå

Kommentarer
Postat av: hanna

är faktiskt inte helt säker på att vi kan va :( för jag är sjuk :(

meeeeeen jag är ganska säker på att jag hinner bli friskt till fredag, så det är nog inga problem :)

btw, så stötte jag faktiskt på johan här i mjölby en gång, är jag cool eller vad? :D

ooch jag gillar ju när du skriver faborit :)

ses på fredag! :) <3

2011-03-23 @ 22:20:33
Postat av: amanda

johan palm är ju vår stora idol, försök inte låtsas att du inte gillar honom, vi har ju sagt att vi ska stå för det.. hahah:) love you<3

2011-03-24 @ 11:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0