15:02

AVSLUTA MENINGEN
Jag lyssnar på: like a G6
Jag pratar: inte just nu
Jag tycker om:  att slösa pengar
Jag avskyr när folk: Snackar skit och sån som inte förstår sig på humor.
Den som vet mest om dig just nu: Amanda
Min första vän hette: my,hanna,veronica
Kärlek är: BÄST . oftast
När jag borstar tänderna: är jag grym
När jag lagar mat: smakar det bränt eller så är jag awesome
Jag tänder på: lampknappen vad annars höh?
Det sexigaste yrket är: guldsmed grr. hah ae tänder inte på yrken pengar är pengar.
Jag är rädd för: ensamhet! lastibilar, ormar, masser fan
Den värsta känslan är: att va osams med någon eller att förlora någon i döden eller så.
Den bästa känslan är: när allt funkar som jag själv vill ha det heh.
Jag är bäst på: att va dålig.
Om jag va ett djur skulle jag vara: vild häst om det nu finns MEN JO det gör det.
Om jag va en insekt skulle jag vara: pissmyra.
Jag kommer alltid att vara:  va mig själv... tyvärr
Det finaste som finns är: jonatahan
Nästa sommar: kommer bli så jäkla bra
Sist jag grät var: jag förrrrrbannad !!
Jag kan: inget typ sorligt med sant.
Jag kan inte: hålla ordning i mitt rum .
När jag vill tänka: så går det oftast inet så bra.
När jag bakar så bakar jag: jag nått så grymt gott.
Min mobiltelefon är: en telefon
När jag vaknar på morgonen: är jag ofta sur om det är tidigt.


Kommentarer
Postat av: a

När jag vill tänka: så går det oftast inet så bra.



hhaa söt du är :D

2010-11-24 @ 20:59:26
URL: http://dearjulian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0