14:07

Du är tillsammans med? - Jonathan ljungkvissssssssssst
Hur gammal är han/hon? - 17 än sålänge
När fyller han/hon? - 7 juni
Vart bor han/hon? - nära mig
Har han/hon piercat sig någon gång? - nej tror inte det kommer inte ihåg ?
Har han/hon druckit någon gång? - jovars
Har han/hon rökt? - fester
Vad har han/hon för färg på rummet? - svart
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon?- ge mig dom vad annars? 
han/hon någon fobi? - nae tror inte
Är han/hon beroende av något då? - mat i många mängder
Är han/hon envis? - jadå fast jag är värre så det slutar med att jag får som jag vill (a
Vad gör han/hon på helgerna? - Är med mig,festar,vänner
Beskriv honom/henne med två ord? - världens bästa
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - tror jag nog... eller nej stackars barn
Varför blev du tillsammans med honom/henne? - drf.. hah för att han är perfekt
Föll du för honom/henne direkt? - joja jag gilla det jag såg hih
Du har slagit honom/henne? - Ja mycket på skoj
Du har roligt med honom/henne? - Ja alltid
Du skulle kunna bo med honom/henne? - jaklart
Du vet någonting om honom/henne? - Ja?
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - han säger mycket gulligt
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? -hela han
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - heheh ja
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? - blir galen !!!!!!!!

Om er:


Hur träffades ni första gången? - ja vi va
När blev ni tillsammans? - 2 juli 2010
Hur länge har ni då varit tillsammans? - nio månader på lördag
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - Ja det gjorde vi, träffa han första gången i november 2009
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - skräck och kärlek han får inte se thriller och sån skit hah.
Har ni sovit över hos varandra? - ja massor
Har ni bråkat någongång? - jao
Vem håller fjärrkontrollen? - ingen
Vad har ni gemensamt? - typ inget hah och det gillar jag
Har ni samma åsikter om saker? - njaa
Planerar ni framtiden ihop? - klart
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 1 vecka typ
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - Ja
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - länge hoppas jag

Kommentarer
Postat av: hanna

"När blev ni tillsammans? - 2 juli 2010"

"Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - Ja det gjorde vi, träffa han första gången i november 2010"

hoppas du menar november 2009 eller något? :o

2011-03-31 @ 18:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0